Wednesday, May 6, 2009

AKU KAYA ! ! ! ! AKU JURUTAWAN LAAAAA........



Salam semua....
Tentu ada yang terkejut dengan pengakuan berani aku ni kan. Aku adalah jutawan jutawanis. Tentu korang tertanya2 .... kenapalah aku nak war2kan kekayaan aku nih.haha.
Sebenarnya aku tergelak besar bila aku yang dah lama tak tengok email aku, didatangi oleh berpuluh2 email dari orang yang sah2 aku tak kenal langsung. Macam2 Dr, Macam2 orang yang nak bagi duit kat aku berjuta2 tuuuuuuu....muahahhahha.Ada juga yang kata aku menang duitlah, keretalah....yang branded lak tuh.Ada aku kisah !!!. Padahal dalam hati...... kalau ada orang yang nak bagi aku Exora percuma ok gek.........wakakkaka.
Korang ada dapat tak email camtu....yang pasti tak usah di layan!!!! amatlah bahaya ok. Siap mintak maklumat diri , no akaun bagai....Bukan senang nak senang kan. Kena usaha lebih tau, kena kerja, betul tak???Kalau tiba2 ada manusia yang tidak kita kenali langsung nak bagi duit , itu amatlah tidak munasabah langsungggggg....sedangkan adik beradik susahpun ada yang buat tak tahu jeeee...inikan pulak orang yang entah hape2 dengan kita....haih!!!
Manusia sekarang ni...macam2 cara dia buat untuk dapatkan wang, tak dapat cara terang dia buat cara tipuuuu....sungguh tidak bermoral.
Tapi yang aku pelik tu...macamana lak dia dapat add email aku ye.....pelik2, padahal aku ni bukan pandai sangat nak hantar email kat orang. Email aku ni pun cik abang aku yang buat. Aku tak kisah pun pasal email semua tuh......Bosan tul, Semua email tu aku dah

0 comments: